chcem jusz spać ale sie nie da ;dd
jutro , w sumie to dzisiaj sylwek i wgl. to bd takie nie fajne
miałam go spędzić z Malwinką i z Michałem ale cos niewyszło ...
lakier z paznokci mi obłazi , słucham nirvana-rap me ;]
Wercia i Nena poleciły , spróbuje sie rozpisać i wgl; >
chyba mi nie wyjdzie xd
niebyło mnie na paru zaj. na etnie i musze dużo nadrobić żeby wystąpić na WOŚP-ie
Pecia ze mną pisze i wgl. nudno mi ;p
weście ciekawe ile razy użyłam 'i wgl' ?
nie chce mi sie liczyć ;v
macie linka na mojego fbl ;] może coś sie wam spodoba ;))
wgl. nie mam z kim iść na zdj. jakieś propozycje ? ;d ale w okolicach Krosna Odrz.
chyba bd kończyła bo nie chce mi sie pisać ;D
więc papatki ; ) do jutra ;*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz